Kakuleter Kastemais Part 1


Gua busy. Tak ada masa nak update blog. Pagi-pagi gua start motor, merempit dari Bangi sampai Petaling Jaya berkerja. Balik paling awal boleh keluar pukul 6 petang nun. Tapi gua jarang balik awal. LDP jem. Gua semak otak. Jadinya gua balik lambat-lambat. Pukul 7, pukul 8 baru gua gerak balik rumah. Sampai rumah penat. Gua baring. Rumah tak ada internet. Gua boring. Gua sendiri sekarang dah jadi musykil sebab apa gua bantai buang duit beli domain beli hosting segala ni.

Dulu gua blog pakai blogspot. Gua dah hustler dah selok belok blogspot script semua. Sekarang gua tukar self hosted. Bajet nak gempak. Dengan masa tak ada, dengan tak reti pakai, padan muka gua terkedek-kedek setting blog. Berpinau mata cari theme yang stim. Last-last gua back to basic pakai theme default. Ok what. Suci murni berseri. Dah nak macam pak aji kat Mekah sana.

Plug-ins gua sumbat, wp-admin gua semput. Pening kepala. Tah apa yang tak kena. Gua tak ada masa nak menggodek. Nanti la gua tengok. Nanti la gua buat post best-best sikit. Nanti la. Nanti! Lu tunggu.. Lu tungguuuu!!!
Orang Akaun Web Developer

No comments:

Post a Comment